Onze Sint-Bernadettekerk zal gesloten zijn op Aswoensdag.

In de kerk van Sint-Amandus en Sint-Lieven is er echter wel gelegenheid tot gebed en asoplegging van 9.30 uur tot 12 uur. Iedereen welkom! (maximum 15 personen gelijktijdig)
Er zijn ook begeleide gebedsmomenten in kleine kring (zie hieronder) of je kan de kerk ook vrij bezoeken.

Gebedsmomenten Aswoensdag:
Kerk Sint-Amandus: om 10 uur en om 11 uur
Info parochiesecretariaat: tel. 09 251 00 03
Kerk Sint-Lieven: om 10.30 uur en om 11.30 uur
Info parochiesecretariaat: gsm 0479 62 64 04

De winterkapel in Oude Bareel en de kerken van Sint-Eligius en St.-Simon zijn open voor een stil gebed.

Vanuit de Sint-Bernadettegemeenschap houden we graag contact met jullie tijdens de veertigdagentijd en dit via een wekelijkse (analoge) vastenkaart* en een extra nieuwsbrief. We wachten nog even af wat er eventueel mag/kan tijdens de Goede Week en houden jullie op de hoogte.

We wensen jullie alvast een deugddoende veertigdagentijd en kijken er naar uit om, van zodra het weer kan/mag, samen te vieren in onze vertrouwde kerk.

*heb je geen kaarten ontvangen tijdens de advent en wens je nu wel kaarten te ontvangen, stuur dan een mailtje naar ps.bernadette@skynet.be (parochiesecretariaat) met je naam en adres